Jei dar nesate „Aventure“ serijos serijoje, čia yra greitas pasirodymas, kas padarė šį dviratį tokiu populiariu: jis padėjo normalizuoti daugybę funkcijų, kurias rasite daugumoje elektroninių dviračių, esančių 1500–200 USD vertės laikiklyje, kurį rasite šiandien. Tai padidino laiko tarpsnį, naudodamas spalvų skystųjų kristalų ekraną, integruodamas akumuliatorių į rėmą, siūlant kelias rėmo spalvas ir dydžius, kuriuos galima pasirinkti, ir sustoti ant hidraulinių diskinių stabdžių. Bendroji vieta dabar, ne tiek 2021 m. ugnies kelias.
Taigi, kas yra naujasis „Aventon Aventure “.2. Žingsnis bando normalizuoti dabar? Na, sukimo momento jutiklis ir keletas labiau integruotų funkcijų yra puikus regėjimas ant riebalų padangų e-dviračių.
Sukimo momento jutikliai suteikia tam tikrų pranašumų motociklininkams. Tai padeda varikliui geriau bendrauti su motociklininku, nes jis identifikuoja Kaip sunku Motociklininkė pedaluoja, ir tai perkeliama į geresnį galios išėjimo valdymą (aukštai ir žemai), efektyvesnį akumuliatoriaus naudojimą ir geresnį kalvos laipiojimo našumą mažesnėje PAS nustatyme.
„Aventon“ galėjo tiesiog pridėti šį vieną pagrindinį komponentą ir nusprendė, kad to pakako atnaujinti, ir motociklininkai tikriausiai vis tiek bus gana laimingi. Bet Avenas ten nesustojo. Siekdami padėti padidinti galios išėjimo efektyvumą, jie taip pat pertvarkė „Pedal Assist“ sistemą, išmesdami senus PAS 1 -5 lygius, o vietoj to nustatydami 4 lygių sistemą, kuri iš tikrųjų suteikia daugiau žemų ir aukštų PAS režimų.
Vienas iš pavyzdžių, „Eco“ režimas, kuris pakeitė „PAS 1“, dabar veikia tvirtesniu tempu, todėl jis tapo patogesnis motociklininkui, mes radome, kai mes naudojome šį režimą tolimojo nuotolio akumuliatoriaus bandymui. Su sena versija „PAS 1“ buvo per lėta ir neveiksminga nuolatiniam naudojimui. Apie tai išsamiau išnagrinėsime artėjančiame „Range Test“ skyriuje, tačiau tai pasako ką nors apie papildomą privalumų, tiesiog pridedant sukimo momento jutiklį prie šio dviračio.
Tolesnis jūsų važiavimo patirties gerinimas buvo perėjimas prie didesnio 48 dantų grandinės, suteikiant motociklininkui daugiau pedalo galios, tuo pačiu sumažinant vaiduoklių pedalo atvejų didesnį greitį. Pakeitimas į didesnį grandininį krovinį yra šiek tiek sunkesnis, tačiau bet kokį nesėkmę taip pat gali sukelti daug patobulinta variklio galia ant kalvų, nes sukimo momento jutiklis dabar nurodo varikliui, kad jūs pedalūs į kalną ir jums reikia daugiau galia. Ankstesnių modelių kadencijos jutiklis negalėjo to padaryti. Mums patinka, kaip „Aventon“ klauso savo motociklininkų ir suteikia jiems tai, ko jie nori.
„Aventon“ sutelkė dėmesį į galios pokyčius su šiuo nauju leidimu, taip pat jie kreipėsi į „Suspping Power“. Gone yra mažiau žinomi praeities Bengalijos stabdžiai. Dabar „The Aventure.2 ST“ yra su įrodytais „Tektro HD-E350“ hidrauliniais diskais, kurie suteikia naują „Oventure“.