- Amerikos „Glickenhaus“ atskleidė vandenilinio pikapo dizainą
- Glickenhaus pikapas turi keičiamus bakus, kuriuos galima nuvežti į specializuotus degalų papildymo punktus
- „Glickenhaus“ siekia nuvažiuoti 800 mylių, o eksploatavimo išlaidas galima palyginti su dyzeliniu pikapu
Glickenhaus, lenktyninių automobilių konstruktorius ir superautomobilių bei laukinių visureigių gamintojas, pastaruosius kelerius metus tyrinėjo vandeniliu varomų automobilių galimybes.
Įmonė demonstravo vandenilio superautomobilio dizainas 2021 m., o vėliau 2022 m. buvo sukurta vandenilinė dabartinio „Boot“ visureigio versija.
Naujausia plėtra yra vandenilinis pikapas, vadinamas H2 Zero Emission Pickup. Kaip ir ankstesnės Glickenhaus pastangos naudoti vandenilį, šiuo metu pikapas yra tik dizainas, tačiau bendrovė planuoja netrukus pradėti bandyti prototipus, paremtus savo visureigio 008 platforma.
„Glickenhaus“ dar neatskleidė daug detalių, tačiau ankstesniuose bendrovės vandenilinių transporto priemonių projektuose buvo numatyta, kad kuro elementai generuoja elektrą elektros varikliams maitinti. The tik šalutinis produktas būtų vanduo. Tačiau iš tikrųjų sunku rasti vietas, kuriose parduodamas vandenilis.
Glickenhaus H2 nulinės emisijos pikapas
„Glickenhaus“ sprendimas yra sukurti pikapą su keičiama vandenilio bako sistema. Vairuotojai galėjo atvykti į specializuotus degalų papildymo punktus ir greitai pakeisti bakus. Šie sandėliai gali priklausyti ir eksploatuoti automobilių parkų klientams, kuriuos „Glickenhaus“ siekia naudoti pikapui, ir galbūt generuoti vandenilį vietoje.
Rezervuaruose vandenilis būtų suspaustas, o ne skystas, todėl Glickenhausas galėtų praleisti specialias šaldymo sistemas. „Glickenhaus“ taip pat teigė, kad kuria tam tikrą diapazono didinimo įrenginį, kuris naudoja saulės baterijas ir vandenį vandenilio gamybai. Nors šis procesas būtų lėtas, jis galėtų būti sprendimas visiems, norintiems nuvežti pikapą į atokias vietas.
Glickenhaus teigė, kad planuoja pasiūlyti paėmimą dviejų ir keturių durų konfigūracijosgalima rinktis iš šešių ir aštuonių pėdų lovų. Numatomas nuotolis su pilnu vandenilio baku yra 800 mylių, o kiti rodikliai, tokie kaip eksploatavimo išlaidos ir našumas, yra skirti taip, kad atitiktų panašaus dyzelinio pikapo rodiklius.