AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

Ieškomiausios Amerikos: V8 piktogramos Eseno automobilių parodoje


Jaučiasi keista, kai 2024 m. Eseno automobilių parodos reportažą pradedu dėmesio centre, tačiau kartais reikia pailsėti nuo tokio didžiulio įvykio beprotybės, kaip šis.

Kol šou siaučia apačioje, aš pasitraukiau į žiniasklaidos komplektą viršuje, kad pasikrautų energijos. O koks geresnis būdas tai padaryti, nei papasakoti apie du mano visų laikų mėgstamiausius automobilius, kurie kada nors buvo pastatyti Amerikoje?

Tiems, kurie vis dar jaučia mano automobilių skonį, leiskite man pasakyti: mano svajonių trijų automobilių garažas susideda iš mano paties BMW 740i Sport, Porsche 964 Turbo S 3.3 Lightweight ir 1967 metų Shelby GT Mustang.

EMS 24 V8 veikia MC SH-33

Mano BMW yra nediskutuotinas garaže, o 964 tik dabar laimi prieš 993 Cup 3.8 RSR. Šelbis? Tai gali būti lengvai pakeista 1963 m. Chevrolet Corvette Stingray su padalintu langu, priklausomai nuo mano nuotaikos.

EMS 24 V8 veikia MC SH-6

Taigi, įsivaizduokite mano šoką, kai pasukau už kampo prie EMS ir radau atitinkantį GT500 ir Stingray stovėjo vienas šalia kito V8 Werk stende Messe Essen 7 salėje.

EMS 24 V8 veikia MC SH-34

Taip, aš sustojau negyvas, be žado, galvodamas, ar nepapuoliau į karščiavimo sapną. Matote, šie automobiliai yra tokie reti kaip septintojo dešimtmečio amerikietiškų sportinių ir lengvųjų automobilių pasaulyje, kurių pageidaujamumo faktorius yra per stogą.

EMS 24 V8 veikia MC SH-31

Dėka Billo Mitchello dizaino krypties, padalijus langą C2 Corvette buvo galima įsigyti tik 1963 m., modelio debiutiniais metais. Man tai viena ikoniškiausių formų automobilių istorijoje, įkvėpimo sėmėsi iš nepaprasto Bugatti Type 57 stuburo ir patobulina jį iki aptakaus, greitaeigio kupė, kurį žinome šiandien.

EMS 24 V8 veikia MC SH-24

Kai jis debiutavo, C2 turėjo būti apreiškimas. Kompaktiškais matmenimis, išsipūtusiomis iškyšomis, aštriomis išlenkimo linijomis ir išskirtiniais iššokančiais priekiniais žibintais šis pasaulis skyrėsi nuo tradicinio 1962 m. Corvette rodsterio, kurį jis pakeitė. Palyginimui, C2 atrodė tarsi sukurtas kitame amžiuje.

EMS 24 V8 veikia MC SH-28

Viduje C2 buvo toks pat radikalus. Prietaisų skydelyje buvo dvi didelės arkos, kuriose yra vairuotojo prietaisai, taip pat rakinama pirštinių dėžė keleiviui. Corvette nebebuvo kvailas vasaros savaitgalio žaislas; jis tapo automobiliu, kuriuo galėtumėte patogiai naudotis kiekvieną dieną.

EMS 24 V8 veikia MC SH

Vis dėlto tai buvo ne tik išvaizda ir patogumas – tuo metu tai vis dar buvo rimtas našumo automobilis. 327ci (5,4 l) mažo bloko V8, išvystantis nuo 350 iki 360 AG, atsižvelgiant į jūsų biudžetą ir tai, kiek jums reikėjo laimėti tas šviesoforo vilkimo lenktynes ​​prieš kaimynus, sėdėjo už ryklio nosies priekio.

EMS 24 V8 veikia MC SH-23

Dėl standesnės važiuoklės, trumpesnės ratų bazės ir lengvesnio kėbulo „Stingray“ svėrė mažiau nei prieš jį buvęs rodsteris. Kartu su greitesniu vairavimu, didesniais stabdžiais ir vėjo tunelyje patikrinta aerodinamika C2 gali važiuoti, sustoti ir valdyti daug geriau nei jo pirmtakas.

EMS 24 V8 veikia MC SH-40

Vis dėlto, kad ir kaip dievinu Stingray, mane netraukia Shelby GT500 brutalumas. Po beveik dvejų metų GT350 – Carrollo Shelby lenktynėms orientuoto, lengvo svorio šedevro – jis ir „Shelby American“ komanda nusprendė žengti didesnius žingsnius, kad atskirtų savo automobilius nuo tipiško Fordo Mustang.

EMS 24 V8 veikia MC SH-37

Vienas ryškiausių pokyčių buvo automobilio kėbulas. GT500 gavo ilgesnį, agresyvesnį stiklo pluošto nosies kūgį ir Kamm galinę uodegą su integruotu spoileriu. Priekinėse grotelėse buvo sumontuota pora centrinių taškinių lempų, o ikoniniai trijų juostų galiniai žibintai buvo pakeisti į daug platesnius daiktus, pasiskolintus iš Mercury Cougar.

EMS 24 V8 veikia MC SH-21
EMS 24 V8 veikia MC SH-12

Dingo galinių šoninių žaliuzių, jas pakeitė funkciniai kanaliniai kaušeliai ir apatiniai stabdžių aušinimo kaušeliai. Stiklo pluošto gaubtas dabar buvo su kaušeliu, kad pagerintų variklio aušinimą ir oro srautą, nes 428ci (7,0 l) „Police Interceptor“ V8 buvo suspaustas po tuo variklio dangčiu, jam to prireiks!

EMS 24 V8 veikia MC SH-7

Variklis, pagrįstas „Ford“ 390ci bloku, išvydavo apie 360 ​​AG ir 420 pėdų/lbs sukimo momentą. Nors GT500 gali atrodyti kaip žiauresnis iš dviejų, tiesa yra ta, kad jis buvo daug švelnesnis nei GT350.

EMS 24 V8 veikia MC SH-35

GT350, orientuotas į lenktynes, kartais buvo laikomas pernelyg grubiu ir agresyviu įprastam vairavimui. Kita vertus, GT500 išlygino kai kurias iš šių grubių briaunų, be kitų smulkių detalių, nuleisdamas stipresnį V8 ir riboto slydimo diferencialą gale.

EMS 24 V8 veikia MC SH-15

Kad ir kaip manyje esantis vaikinas lenktynininkas trokšta 67 m. GT350 – pasiruošęs labiau piktnaudžiauti, bet su nuostabia Shelby sukurta nosimi ir uodega – realybė tokia, kad šiais laikais GT350 ir GT500 parduodami už gerokai daugiau nei 200 000 JAV dolerių, aš tikriausiai bijočiau iš tikrųjų išnaudoti visą savo potencialą.

EMS 24 V8 veikia MC SH-55

Taigi galbūt GT500 būtų prasmingesnis – tobulas galios, stiliaus ir labiau tinkamų kelių balansas.

EMS 24 V8 veikia MC SH-49
EMS 24 V8 veikia MC SH-15

Turėjau privilegiją vienu metu patirti ne vieną, o abi šias svajonių mašinas, dėka V8 Werk darbuotojų, kurie skyrė tūkstančius valandų atnaujindami kiekvieną automobilį tam pačiam savininkui. Kaip galėčiau atsispirti kvietimui apsilankyti jų dirbtuvėse ir salone? Nors, tiesą sakant, galiu būti per daug užsiėmusi, kad galėčiau fotografuoti!

Mario Christou
Instagram: mcwpn, mariochristou.world
mariochristou.pasaulis





Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -