AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

2025 m. Audi E-Tron GT kaina padidinama 18 800 USD


Atnaujinta 2025 m. Audi E-Tron GT serija patobulinta eksploatacinėmis savybėmis, didesnės baterijos ir supaprastinta serija, taip pat pradinė 126 795 USD kaina, todėl šio modelio įėjimo taškas yra 18 800 USD didesnis nei 2024 m.

Už didesnę 2025 m. kainą, į kurią įeina privalomas 1 295 USD mokestis už kelionės tikslą, perkamas naujas S E-Tron GT, kuris tampa pradinio lygio modeliu. Jo standartinė dviejų variklių visų varančiųjų ratų jėgos pavara yra 670 AG, palyginti su 523 AG nei ankstesniame baziniame modelyje. Tai pagreitina 0–60 mylių per valandą pagreitį 0,6 sekundės, „Audi“ teigimu, iki 3,3 sekundės su paleidimo kontrole.

„S E-Tron GT“ galima įsigyti tiek „Premium Plus“, tiek „Prestige“ klasėse, o pastaroji su paskirties vieta kainuoja 137 095 USD. Didelio našumo RS E-Tron GT grįžta taip pat, tačiau dabar jį galima įsigyti tik nauju „Performance“ pavidalu, kurio kaina yra 168 295 USD, įvertinus paskirties vietą.

2025 m. Audi RS E-Tron GT

RS E-Tron GT Performance modeliai išvysto 912 AG, palyginti su 647 AG ankstesnio RS E-Tron GT. „Audi“ įvertina 0–60 mylių per valandą per 2,4 sekundės, kai naudojama paleidimo kontrolė. Taip pat „push-to-pass“ funkcija prideda 94 AG per 10 sekundžių serijas važiuojant didesniu nei 19 mylių per valandą greičiu. Tai iki šiol galingiausias ir greičiausiai įsibėgėjantis „Audi“ serijinis automobilis.

Visuose modeliuose naudojamas a 105 kWh baterija pasidalino su atnaujintu 2025 m. Porsche Taycan, Audi platformos draugu. Nepaisant 12 % didesnio pajėgumo, palyginti su ankstesniu 93,4 kWh, „Audi“ teigia, kad svoris sumažėjo 25 svarais. Apskaičiuota pagal EPA S E-Tron GT atstumas yra 300 mylių ant 20 colių ratų – tai esminis patobulinimas, palyginti su 2024 m. Audi E-Tron GT 249 myliomis.

Taip pat padidėja įkrovimo galia nuo 270 kw iki 320 kw„Audi“ teigimu, 10–80% įkrovimo laikas sutrumpėja nuo ankstesnių 21,5 minutės iki 18 minučių. „Audi“ tvirtina, kad maksimali energija, kurią galima susigrąžinti stabdant regeneraciniu būdu, taip pat padidėja nuo 290 kW iki 400 kW, o lėtėjimas gali siekti iki 0,45 g vien regeneruojant.

2025 m. Audi RS E-Tron GT

2025 m. Audi RS E-Tron GT

„Audi“ akcentuoja patobulinimus po oda, išlaikant tą patį pagrindinį išorinį paketą, atspindi požiūrį, kurio buvo laikomasi 2025 m. „Taycan“. Pirmą kartą važiuodami pastebėjome, kad 2025 m. įkrovimo patogumas išlaikant stabilumą ir didelės spartos stabilumą, kurie buvo išskirtiniai jo atributai.

Taigi nekantraujame vėl sėsti prie atnaujinto E-Tron GT vairo, kuris savo pradine forma pabrėžė kelionės komfortą, o ne Taycan ryškumą. Tai neturėtų trukti ilgai, nes 2025 m. E-Tron GT modelius dabar galima užsisakyti JAV, o gamyba pasilieka Böllinger Höfe, Vokietijoje.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -