${{ summa_no_decimals }}
Pereiti prie turinio
Jei žinote apie elektrinius paspirtukus, žinosite pavadinimą Nimrodas Sapiras. Daugelis laikomi šiuolaikinio elektrinio paspirtuko tėvu. Jis į šį žaidimą žiūri labai rimtai, o „Inokim“ paspirtukai reiškia, kad galite tikėtis išskirtinės konstrukcijos kokybės ir to mažo papildomo.
Sukurtas kaip beprasmis labai paprastas naudoti elektrinis paspirtukas ir patogus važiavimas, Inokim light 2 nustato aukštos kokybės itin nešiojamo paspirtuko standartą. Ar tai taip gerai, kaip sakoma? Išsiaiškinkime.
Modelis | WideWheel Pro | CityRider | Horizontas | Mantis | Vilko karys |
---|---|---|---|---|---|
Didžiausias greitis | 26 Mph | 18 Mph |
25 Mph | 40 Mph | 50 Mph |
Variklis | 1000 vatų | 300 vatų | 500 vatų | 2000 vatų | 2400 vatų |
Diapazonas | 22 mylios | 10 mylių | 25 mylios | 45 mylios | 70 mylių |
Svoris | 54 svarai | 28,5 svaro | 42 svarai | 65 svarai | 101 svaras |
Pirkite dabar | Pirkite dabar | Pirkite dabar | Pirkite dabar | Pirkite dabar |
Pagreitis ir didžiausias greitis
Dalis „Light 2“ filosofijos, kad naudoti labai paprasta, yra vidutinio pagreičio žemėlapis. Tai greitas e-paspirtukas, o tai reiškia, kad turite paspirti, kad įjungtumėte variklį, kuris taupo energiją, bet taip pat užtikrina, kad nepastebėsite to momentinio trūkčiojimo į priekį, kai jaučiate daugelį paspirtukų. 15 mylių per valandą (24 km/h) greitį pasiekti užtruks kiek mažiau nei 6 sekundes, o tinkamas maksimalus 20 mylių per valandą (32 km/h) greitis pasiekiamas per kiek mažiau nei 14 sekundžių.
Važiuojant mažesniu greičiu įsibėgėjimas yra nedidelis, tačiau tuo labiau greitis didėja, pradeda traukti stipriau.
Kai kurie paspirtukai yra keblūs. Reikia spirti porą kartų, kol paspirtukas supras, kas vyksta. Tai erzina, bet „Inokim Light 2“ niekada nesugeba įsijungti iš pirmo smūgio. Tipiškas Inokim dėmesys detalėms.
Jis taip pat turi tris skirtingus greičio režimus
Kopimas į kalną
Tai vieno variklio lengvasis elektroninis paspirtukas, todėl niekada netaps kalnų ožiu ir nepasieks naujų rekordų. Tačiau jis vis tiek valdo mažesnius įkalnius be jokių priekaištų. Iš vietos jis gali įveikti 197 pėdų (60 m) 10 % nuolydžio įkalnę per kiek mažiau nei 20 sekundžių ir pasiekti maksimalų 15 mylių per valandą (24 km/h) greitį. Vidutinis motociklininko svoris yra 165 svarai (75 kg).
Diapazonas
„Light 2“ žadėtas nuotolis yra 20 mylių (32 km). Realus atstumas tikriausiai yra arčiau 15 mylių (25 km), o tai vis dar užima pirmąją vietą itin nešiojamų elektrinių paspirtukų rinkoje.
Variklio konfigūracija
350 bazinių / 650 W didžiausios galios galinės stebulės variklis su 36 V 10,4 Ah (374 Wh) ličio jonų baterija yra „Inokim light 2“ maitinimo šaltinis.
Statybos ir statybos kokybė
„Inokim Light 2“ kokybė yra tokia, kokios būtų galima tikėtis remiantis prekės ženklo reputacija.
„Inokim“ elektriniai paspirtukai yra „ieties viršūnė“ pasaulyje, kiek dėmesio skiriama detalėms ir elektrinių paspirtukų naujovėms.
Jis netgi sugeba atrodyti šauniai, nesvarbu, ar tai svarbu, ar ne, bet taip yra. Visų pirma, kotas, labai svarbi bet kurio e-paspirtuko dalis, yra sukurtas tobulai. Jis pailgintas iki, galima sakyti, „ašmenų“ dizaino. Tai reiškia, kad jis yra platesnis žvelgiant į šoną, taip pat sustiprina jį vairo stūmimo ir traukimo kryptimi važiuojant. Šis stiebas niekada nesisuks.
Sulankstomas mechanizmas yra ypač tvirtas ir turi papildomą saugos užraktą, todėl jo neįmanoma sulankstyti važiuojant.
„Inokim“ prekės ženklui būdingos ir tokios smulkios detalės, kaip galinis sparnas, nesitrinantis ir negirgždantis.
Kai įmanoma, vengiama suvirinimo, o kai jį reikia naudoti, tai atrodo kaip meno kūrinys. Vietoj to, didžioji dalis paspirtuko yra CNC:d (kompiuteris valdomas skaitmeniniu būdu). Gamybos procesas, kuriame naudojama automatizuota sistema, kuri iš anksto užprogramuota seka atlieka labai sudėtingus tarpusavyje susijusius įrankių veiksmus, kad gaminiai būtų pagaminti pagal itin griežtus standartus.
Visos naudojamos medžiagos yra aukštos kokybės ir tai matosi važiuojant ar nešiojant. Keliamoji galia yra 220 svarų (100 kg)
Sustabdymas
Lengviems motoroleriams teks paaukoti kai kurias dalis, kad svoris būtų mažesnis. Šiuo atveju vienas iš tų dalykų yra sustabdymas. Tai dar be pakabos paspirtukas, vis dar pasižymi gera važiavimo kokybe. Tačiau jis niekada nebuvo skirtas nelygiems keliams ar duobėms šalinti.
Važiavimo kokybė
Nepaisant to, kad jam trūksta pakabos, „Inokim“ vis tiek sugebėjo išlaikyti važiavimo kokybę ir komfortą kaip svarbiausią prioritetą. Oro pripildytos padangos užtikrina sklandų važiavimą vidutine kelio danga. Viena iš karto pastebima ypatybė užšokant yra tai, kad vairas yra šiek tiek išlenktas atgal link motociklininko. Jie taip pat pagaminti iš sukibusios patogios minkštos putplasčio stiliaus medžiagos. Kita sveikintina funkcija, nebūdinga elektriniams paspirtui.
Denio svorio centras yra labai žemas, o tai puikiai užtikrina stabilumą, tačiau rizikinga šokinėti važiuojant mažesniu greičiu. Dėl žemai įrengto denio prošvaisa visada kentės, tačiau dėl bendros važiavimo kokybės tai verta.
Įjungus „Light 2“, LCD ekrane bus išsaugoti jūsų nustatymai, įskaitant jūsų pasirinktą pavarą, todėl jums nereikės nieko daryti, tik pradėti.
Nykščio droselis tikriausiai yra vienas iš, jei ne geriausias, rinkoje. Ergonomiškai tobulas ir patogus net ilgai važiuojant. Kaip ir stabdžių rankenos.
Stabdymas
Lengvam itin nešiojamam paspirtukui Inokim Light 2 turi dvigubus būgninius stabdžius. O stabdymo galia yra fenomenali. Nuo 15 mylių per valandą (24 km/h) stabdymo kelias yra tik 11,8 pėdos (3,6 m). Geriausias klasėje ir net stabdžių svirtys puikiai „įjungtos“.
Kai kas pagalvotų; „būgniniai stabdžiai”? Senos technologijos? Taip, tai yra, bet jie turi tam tikrų pranašumų, kurie išryškėja tokioje transporto priemonėje kaip ši. Dėl ilgaamžiškumo ir saugumo, ant itin nešiojamo elektrinio paspirtuko jie negali būti nugalėti. Ilgai tarnauja, nereikia koreguoti ir puikiai tinka bet kokiam orui. Diskiniai stabdžiai yra modernesni, taip, bet taip pat labiau linkę prarasti galią esant drėgmei, taip pat rizikuoja sugadinti ir užteršti, todėl jiems trūksta įkandimo ir jie pradeda girgždėti.
Perkeliamumas
Inokim Light 2 sveria 30 svarų (13,6 kg), todėl jis beveik priskiriamas itin nešiojamų įrenginių kategorijai. Galima nešti jį kai kuriais laiptais nejaučiant, kad tavo ranka tuoj nukris.
Akivaizdu, kad jis turi sulankstomą kotą ir sulankstomą vairą. Sulenkus jos matmenys yra 37×10 colių (94×25 cm), o tai labai tvarkinga pakuotė ir viena kompaktiškiausių itin nešiojamų. Visiškai sulankstomas rėmas lengvai telpa į daugumą automobilio bagažinių.
Šviesos
„Light 2“ turi ir žemai įmontuotus priekinius ir galinius žibintus, kurie automatiškai įsijungia naktį. Jei planuojate važiuoti tamsoje, jums reikės antrinės rinkos priekinio žibinto.
Padangos
Viena problema arba nerimas dėl oro pripildytų padangų yra nuleidimas. Ir dažniausiai nuo jų nukenčia galinė padanga. Tai buvo pašalinta naudojant „Inokim light 2“, nes galinė padanga yra „niekada plokščia“ vientisa korio versija. Korinio tipo padangose naudojama tos pačios rūšies guma, kaip ir kietose padangose, tačiau jos pagamintos taip, kad konstrukcijoje būtų paliktos oro kišenės, todėl jos ne tokios standžios ir labiau primena įprastą oru užpildytą padangą.
Jie yra 8,5 colių (21,6 cm) pločio ir turi puikų sukibimą.
Denis
Light 2 yra labai kompaktiškas elektrinis paspirtukas, tačiau denis vis dar yra gana nemažas. Jūs turite daug vietos 18,3 x 7 colių (46,4 x 17,8 cm) pločio denyje.
Atsparumas vandeniui
Naujausia „Inokim Light 2“ versija dabar turi IPX4 reitingą, o tai reiškia, kad ji gali atsispirti vandens purslams iš visų pusių. Turime priminti, kaip ir daugumos elektrinių transporto priemonių atveju, nerekomenduojama jų leisti per daug vandens.
Patikimumas
Labai taip. „Inokim“ elektrinius paspirtukus gamina nuo 2009 m. Jei manote, kad „Light 2“ atrodo kaip kai kurie kiti paspirtukai, atminkite, kad „Inokim“ buvo pirmasis, ir greičiausiai kiti juos nukopijavo. Kai kurie jų elektriniai paspirtukai veikė daugelį metų ir net su originalia baterija nuvažiavo 5000 mylių (8040 km). Inokim Light 2 yra puikus elektrinis paspirtukas. Nieko nuostabaus ir jam reikės minimalios priežiūros, kad būtų galima atlikti bet kurio motociklininko kasdienes kelionės į darbą ir atgal užduotis.
Žinomos problemos ir sprendimai
Numestas denis yra žemiau ratų ašių. Dėl to „light 2“ labai lengva važiuoti ir valdyti, jau nekalbant apie šios sąrankos teikiamą stabilumą. Tačiau su bordiūrais reikia būti atsargiems. Tai nėra ypatinga problema, bet į ką reikia atkreipti dėmesį.
Kita tema – padangos. Kai kurie renkasi kietas padangas, net jei nėra pakabos, kad būtų sumažinta tikimybė nukristi. Taip pat yra galimybė įsigyti korio pavidalo priekinę padangą, jei pageidaujate tokio derinio.
Išvada
Žinoma, yra daugybė modernių elektrinių paspirtukų, kuriuos galima rinktis iš pigesnių. Bet ne toks geras ar patikimas, koks bus. Yra tiek daug detalių dizaino ir surinkimo kokybės, todėl Inokim paspirtukas yra geriausias pasaulyje. Visa tai turi prasmę ir kai ji tiekiama diena iš dienos, metai iš metų, ta kaina pradeda atrodyti labai pagrįsta, jei ne pigi.
Pirkite dabar
Modelis | WideWheel Pro | CityRider | Horizontas | Mantis | Vilko karys |
---|---|---|---|---|---|
Didžiausias greitis | 26 Mph | 18 Mph |
25 Mph | 40 Mph | 50 Mph |
Variklis | 1000 vatų | 300 vatų | 500 vatų | 2000 vatų | 2400 vatų |
Diapazonas | 22 mylios | 10 mylių | 25 mylios | 45 mylios | 70 mylių |
Svoris | 54 svarai | 28,5 svaro | 42 svarai | 65 svarai | 101 svaras |
Pirkite dabar | Pirkite dabar | Pirkite dabar | Pirkite dabar | Pirkite dabar |