Daugelis veiksnių turi įtakos tam, kaip jaučiasi važiuojant dviračiu; Sąvoka „važiavimo kokybė“ apima tokius elementus kaip tinkamumas, važiavimo padėtis, komfortas, valdymas, vartotojo sąsaja, variklio aktyvumas ir t. t. Apskritai „Lynx Plus“ šiose srityse pasirodė gerai, nors turi vieną nedidelę sritį, kurią reikia tobulinti.
„Troxus“ padaro dviratį vieno rėmo dydžiu tinkantį „daugumai motociklininkų“. Esant 5’11“, aš paprastai randu tinkamą (arba beveik jį) tinkantį daugeliui vieno dydžio elektroninių dviračių, todėl išbandžiau šį teiginį pakviesdamas du savo kolegas apžvalgininkus važiuoti „Lynx Plus“ ir pranešti apie tai.
5’0“, Sidnėjus yra trumpiausias iš mūsų bandytojų. Ji nesunkiai rado patogią padėtį, tinkamai pasiekusi ir ištiesusi kojas, todėl keliais centimetrais balno aukščio motociklininkams liko dar trumpiau. Kitame gale buvo Matthew, 6’5“; jam patiko dviračio malonumas ir jausmas, tačiau jo kojos ištiesimas buvo ribotas. Nepaisant to, jis sprogo naudodamas droselį.
Sutarėme, kad „Lynx Plus“ buvo patogus. Jo balnas jautėsi atramas ir gerai amortizuojamas, BMX stiliaus vairas buvo išlenktas ergonomišku kampu, o guminės rankenos buvo minkštos ir lengvai laikomos.
Aš ilgai kalbėjau apie dviračio valdymą, bet pakartosiu, kad jis buvo greitas, žaismingas ir veržlus.
Maniau, kad variklio įsijungimo greitis buvo geras abiem važiavimo režimais, bet galbūt per geras sukimo momento jutimo režimu. Lynx gali jaustis pastebimai trūkčiojantis sukimo momento jutimo režimu; jis pagreitėjo ir greitai sulėtėjo, pasikeitus nedideliam ritmui ir pedalo spaudimui. Tai nebuvo susitarimo nutraukimas, tačiau tai nebuvo taip natūralu, kaip tikėjomės.
Prieš „Lynx Plus“ peržiūrėjau kitą „Troxus“ e-dviratį: lengvą miesto kreiserį / priemiestį, vadinamą „Trax LT“. Kaip ir „Lynx Plus“, šis dviratis turėjo galimybę perjungti jutiklių režimus, tačiau jo važiavimas jautėsi daug sklandžiau ir nuosekliau. Raginame „Troxus“ pritaikyti „Lynx Plus“ pojūtį, kad jis atitiktų „Trax LT“ ateityje.
Neskaitant smulkių raukšlelių, buvau labai patenkintas dviračio galimybe perjungti du jutimo režimus. Vairuotojai, kurie renkasi sklandesnį, jautresnį ir energiją taupantį važiavimą, turėtų mėgautis sukimo momento jutiklio režimu, o tiems, kurie nori lengviau kopti į kalną ir tiksliau valdyti savo greitį, turėtų patikti ritmo režimas.
Kitu atveju įvertinome daugelį mažesnių dviračio funkcijų ir priedų. Jame yra žibintai, galiniai posūkio signalai (tikiuosi, kad dauguma elektroninių dviračių ilgainiui bus įtraukti), sparnai ir krovinių laikiklis, galintis vežti iki 100 svarų. Jis suderinamas su pasirenkama priekine lentyna ir krovinių krepšeliais arba krepšiais.
Man taip pat patiko dviračio spalvotas ekranas, kuriame yra judančio kelio animacija, kuri rodoma tol, kol „Lynx“ nejuda. Ekranas yra suderinamas su „Bluetooth“, o kai paklausėme, ar būtų galima susieti „Troxus“ programą, prekės ženklo kontaktinis asmuo mums pasakė, kad ši funkcija netrukus pasirodys.