Galutinis „Segway“ elektrinių paspirtukų vadovas (2024 m.)


The Segway GT2P elektrinis paspirtukas yra inžinerijos, dizaino ir inovacijų šedevras. Šis aukščiausios klasės modelis išsiskiria estetiniu patrauklumu ir daugybe funkcijų, kurios tinka tiek ramiam pasivažinėjimui, tiek kasdieniam važiavimui.

Su savo maks 6000W dvigubas variklis GT2 turi didelę galią ir pasiekia išbandytą didžiausią greitį 41,8 mylios per valandą (68 km/h). Nors ir nėra greičiausias rinkoje, dėl efektyvių dvigubų diskinių stabdžių jis žada jaudinančią patirtį, suderindamas greitį su saugumu.

Motoroleris išsiskiria savo avangardinėmis savybėmis, pavyzdžiui, skaidrus PM JUMS ekranas, primenantis naikintuvo prietaisų skydelį. Kartu su „Boost“ režimu, kad gautumėte papildomos galios, tai jaudinantis aparatas, pateisinantis savo aukštumą 3999 USD kaina.

Našumo požiūriu GT2 yra tvirtas ir universalus. Dviguba reguliuojama pakaba, savaime besigyjančios padangos ir sukimo momento varikliai leidžia važiuoti nuotykių kupinoje vietovėje. Baterijos veikimo laikas yra pagrįstas, suteikiant iki 33 mylios (53 km) diapazono bandymo sąlygomis, nors reklamuojamas diapazonas yra 56 mylios (90 km).

Paspirtukas pristato keletą pirmųjų elektrinių paspirtukų technologijų, pvz elektroninė traukos kontrolė, o tai dar labiau sustiprina jos, kaip pramonės ardytojos, poziciją. Segway GT2 talpina motociklininkus iki 331 svaras (150 kg) ir siūlo erdvų denį įvairioms važiavimo pozicijoms. Kalbant apie pagreitį, jis sklandus, bet galingas, pasiekiantis 30 mylių per valandą in 4,1 sekundės testuose. Nors ir ne greičiausias, jo sklandus akceleratoriaus atsakas daro važiavimą malonų.

Stabdymas išskirtinis, stabdymas nuo 15 mylių per valandą (24 km/h) tiesiog 9,4 pėdos (2,8 m) dėka unikalios hidraulinės dvigubos stabdžių sistemos ir 140mm ventiliuojami rotoriai.

Paspirtukas taip pat siūlo unikalias funkcijas per savo programą, pvz., „tik ekspertasParinktis, leidžianti vienu metu spausti droselį ir stabdyti. Važiavimo komfortą padidina reguliuojama priekinė ir galinė hidraulinė pakaba 15 lygių pritaikymas individualiam važiavimui.

Tačiau verta paminėti, kad GT2 dėl našumo aukoja nešiojamumą. Svėrimas į 116 svarų (53 kg) ir dėl matmenų, dėl kurių jį sunku neštis, tai nėra pats praktiškiausias pasirinkimas tiems, kuriems reikia vaikščioti laiptais ar ankštose erdvėse. Tačiau tiems, kurie teikia pirmenybę našumui, daugybei funkcijų ir važiavimo komfortui, Segway GT2 yra verta investicija.

Elektrinis paspirtukas Segway GT2 iš naujo apibrėžia prabangą asmeniniame transporte. Sujungiant motociklų ir F1 automobilių aspektus, jo kabinoje yra pasukamas rankenos droselis ir lengvai pasiekiami režimo mygtukai, įskaitant unikalią „Boost“ funkciją. Skaidrus PM OLED ekranas tarnauja kaip avangardinis paspirtuko prietaisų skydelis, kuriame pateikiami pagrindiniai statistiniai duomenys, pvz., greitis, akumuliatoriaus veikimo laikas ir važiavimo režimai, puikiai matomi net esant ryškiai saulei. Deja, vairas yra šiek tiek netvarkingas, todėl ribojama vieta priedams, tokiems kaip telefono laikikliai.

Motoroleris taip pat nustato naujus važiavimo komforto ir saugumo standartus. Jo savaiminis sandarinimas 11×3,6 colio ratai siūlo geresnį sukibimą, traukos kontrolę ir stabilumą, sumažindami pradūrimo riziką. Be to, didelis denis su tekstūruotos gumos danga užtikrina patikimą atramą. Denis netgi turi naujovišką kišenę jūsų priekinei pėdai, užtikrinančią neprilygstamą apsaugą nuo šiukšlių ir purslų.

GT2 tikrai šviečia kokybėje. Jis jaučiasi tvirtas ir gerai suprojektuotas. Pridedama programa suteikia naujų funkcijų, tokių kaip nulinis paleidimas, apšvietimo efektai ir unikalus „Sentinel režimasJame netgi yra didelio našumo akumuliatoriai, aušinami pažangiu Heat Flux Daugiasluoksnė aušinimo sistema.

Palyginus GT2 su jo seserimi GT1, paaiškėja esminiai skirtumai: pažangesnis ekranas, stipresni dvigubi varikliai ir didesnė baterija – tik keletas. Nors GT2 parduodamas su didesne kaina, jo aukščiausios kokybės savybės ir konstrukcijos kokybė yra verta investicija tiems, kurie siekia elektrinių paspirtukų technologijos viršūnės.



Source link