„Ford“ skyrė 165 mln. USD baudą už galinio vaizdo kameros atšaukimo nesilaikymą


  • Bauda yra antra pagal dydį NHTSA skirta bauda, ​​iškart po Takata oro pagalvės.
  • Vykdomas 2020 m. atšaukimas su dideliu nesėkmių lygiu paskatino NHTSA tyrimą
  • „Ford“ ir toliau kovoja dėl atšaukimo reikalavimų, atšauktų transporto priemonių ir daugiausiai atšaukimų

NHTSA skyrė 165 mln. USD baudą „Ford“ už tai, kad jis laiku ir skaidriai nesilaikė galinio vaizdo kamerų atšaukimo reikalavimų, ketvirtadienį paskelbė saugos agentūra.

2020 m. rugsėjo 23 d. NHTSA ištyrė ir nustatė didelį ekrano projekcijų iš galinio vaizdo kameros veidrodžio gedimų skaičių. 2020 m. Ford Escape automobiliaipradėti. Atšaukimas išplito į daugumą 2020 metų „Ford“ transporto priemonių, taip pat „Lincoln Nautilus“ ir „Corsair“. „Ford“ iš pradžių paminėjo problemą kaip „Magna Electronics“ tiekiamos plokštės problemą.

Daugelis kitų automobilių gamintojų, pradedant „Mercedes-Benz“ ir „Mazda“, turėjo atšaukti transporto priemones, kad būtų rodomi galinio vaizdo kamerų vaizdai, kurie veikia su pertrūkiais arba kitaip neatitinka Federalinių motorinių transporto priemonių saugos standartų (FMVSS). The buvo privaloma galinio vaizdo kamera visuose naujuose automobiliuose 2018 m.

Tik Fordo požiūris buvo nepakankamas. Rugsėjo pabaigoje 2024 m. „Ford Maverick“ buvo atšauktas dėl niūrių galinio vaizdo kamerų projekcijų.

Pasak NHTSA, „Ford“ „nesugebėjo laiku atšaukti transporto priemonių su defektinėmis galinio vaizdo kameromis ir nepateikė tikslios ir išsamios atšaukimo informacijos“.

165 milijonų dolerių bauda yra antra didžiausia bauda, ​​kurią kada nors skyrė NHTSA. Tai antra po baudų, skirtų po mirtino Takata oro pagalvių fiasko, per kurį žuvo 28 žmonės, buvo sužeista daugiau nei 400, ir apėmė 67 milijonus oro pagalvių maždaug 45 milijonuose visų pagrindinių automobilių gamintojų.

„NHTSA yra įsipareigojusi užtikrinti, kad gamintojai laikytųsi įstatymų, skirtų užtikrinti mūsų kelių saugumą“, – sakoma NHTSA administratoriaus pavaduotojos Sophie Shulman pareiškime. „Kai gamintojai nesugeba teikti pirmenybės Amerikos visuomenės saugumui ir nevykdo savo įsipareigojimų pagal federalinius įstatymus, NHTSA patrauks juos atsakomybėn“.

Bauda prasideda nuo išankstinio 65 mln. USD įmokos, o po to 55 mln. USD atidėta, jei „Ford“ nesilaikys naujų atitikties standartų įvedimo termino. Paskutinius 45 milijonus dolerių „Ford“ turi išleisti savo atšaukimo našumui gerinti.

Paskutinė dalis gali būti naudingiausia. Trečioji šalis prižiūrės „Ford“ atšaukimo procesą ir pateiks rekomendacijas automobilių gamintojui, turinčiam didžiausią atšaukimų skaičių atšaukta dauguma transporto priemonių kasmet nuo 2021 m. 2023 m. „Ford“ išleido 57 atšaukimus NHTSA duomenimis, apima daugiau nei 6,1 mln. automobilių, o tai sudaro 16 % visų atšauktų automobilių. „Honda“ atšaukė 6,3 mln. automobilių, tačiau atšaukė daug mažiau.

„Ford“ šiemet puikiai pasistūmėjo į šiuos skaičius. 2024 m. pirmąjį pusmetį „Ford“ išleido 30 atšaukimų, susijusių su 3,6 mln. automobilių.





Source link