- „Cadillac XT4“ gamyba baigsis 2025 m. pradžioje
- Nepaisant naujausio atnaujinimo, XT4 pardavimai šiais metais sumažėjo 12%.
- Gamykla bus pertvarkyta naujos kartos Chevy Bolt EV
„General Motors“ sausio mėnesį baigs „Cadillac XT4“ gamybą, kad atlaisvintų kompaktiško krosoverio Kanzaso gamyklos pajėgumus naujos kartos „Chevrolet Bolt EV“ gamybai, ketvirtadienį pranešė „Reuters“, remdamasi automobilių gamintojo komentarais.
Tiesioginis dujomis varomo XT4 įpėdinis nebuvo paskelbtas ir galbūt niekada nebus, atsižvelgiant į mažus dabartinio modelio pardavimus. XT4 pardavimai yra sumažėjo 12% iki 17 807 vnt iki šiol šiemet, nepaisant to, kad transporto priemonė buvo atnaujinta tik pernai.
Šių metų pradžioje „Cadillac“ taip pat pristatė elektrinę alternatyvą – kompaktišką „Optiq“ krosoverį. „Cadillac“ taip pat parduoda dujomis varomą kompaktišką krosoverį, išskirtinį Kinijai, vadinamą GT4.
GM dar gegužės mėnesį paskelbė, kad Kanzaso gamykloje planuoja tęsti XT4 kūrimą kartu su naujuoju Bolt EV. Augalas taip pat gamina Chevrolet Malibunors šį mėnesį sedano gamyba nutraukiama.
2024 m. Chevrolet Malibu
Netoli Kanzas Sičio įsikūrusi gamykla bus pertvarkyta, kad kitais metais būtų pastatytas naujas Bolt EV, investuojant 390 mln. Pirmieji nauji „Bolt“ elektromobiliai turėtų išriedėti iki 2025 metų pabaigos.
Dabartinio Bolt EV gamyba gamykloje Orion Township mieste Mičigano valstijoje buvo baigta praėjusių metų gruodį. Orion gamykloje ruošiamasi gaminti Chevrolet Silverado EV ir GMC Sierra EV. Elektriniai sunkvežimiai dvyniai jau gaminami gamykloje Detroite, o papildomi Oriono gamyklos pajėgumai šiuo metu turėtų būti padidinti nuo 2026 m. vidurio.
The naujas Chevy Bolt EVkuris greičiausiai bus pristatytas kaip 2026 m. modelis, naudos GM Ultium EV platformą ir baterijų technologiją, kuri leis daug greičiau įkrauti nei dabartinio modelio lėtas 50–55 kW. Jis taip pat bus siūlomas kaip vieno kryžminio modelio, o ne dabartinės praktikos turėti atskirus liuko ir kryžminio (Bolt EUV) korpusus.