„Mercedes-Benz Special Trucks“ ir Vokietijoje įsikūrusi specializuotų transporto priemonių gamintojas ROHR Spezialfahrzeuge bendradarbiauja, kad pagamintų „Mercedes-Benz eEconic“ sraigtasparnio degalų papildymo tanklaivį, kurį „Airbus Helicopters“ dislokavo Donauvorte, Vokietijoje.
16 500 litrų talpos bako kėbulas, pagamintas ROHR Spezialfahrzeuge, buvo integruotas su bazine Mercedes-Benz Special Trucks transporto priemone. 11 metrų ilgio bazinė transporto priemonė gali lengvai manevruoti tarp antžeminio personalo, kitų transporto priemonių, besileidžiančių sraigtasparnių ir besisukančių sraigtasparnių menčių.
Pirminė „Airbus Helicopters“ patirtis rodo, kad transporto priemonė be įkrovimo gali veikti apie savaitę. Jame yra elektrinė ašis su integruotu pavaros bloku ir du elektros varikliai, generuojantys nuolatinę 330 kW galią.
„eEconic akumuliatorių blokus galima įkrauti iki 160 kW galia. Kadangi bako korpuse esantis siurblys taip pat maitina automobilio akumuliatorius, vienas įkrovimo procesas užtikrina energijos tiekimą tiek važiuojant, tiek papildant degalus. Elektros energiją taip pat galima susigrąžinti rekuperacijos būdu, o tai pailgina degalų papildymo transporto priemonės veikimo laiką be tarpinio įkrovimo“, – sako „Daimler Truck“.
Šaltinis: Daimler Truck