Magione – Autodromo dell’Umbria yra vaizdingose vidurio Italijos kalvose. Kartą per metus ši maža grandinė virsta gyvybingu automobilių entuziastų centru Tarox Magione Super Battle (MSB) metu. 2024 m. buvo trečias iš eilės, dalyvių skaičius padvigubėjo, o konkurentai ir žiūrovai keliauja iš Italijos, Portugalijos ir JK.
Man teko garbė būti pakviestam Magione Super Battle organizatorių Alessio C. ir Alessio P. stebėti dvi dienas trukusias šventes, nuo sąrankos iki galutinio pakavimo. Teigti, kad tai buvo puiku, būtų per menka.
Kaip minėta ankstesnėje MSB laidoje apie „Speedhunters“, renginį įkvėpė „Attack Tsukuba“. Apsilankęs originalioje „Attack“, anksčiau žinomoje kaip „Battle Evome“, Alessio C. buvo pasiryžęs į Italiją sugrąžinti dalį Japonijos laiko atakų kultūros. Jis netgi užsitikrino Daisuke Aoki, „Attack“ įkūrėjo ir generalinio direktoriaus, palaiminimą naudoti „Attack“ logotipą renginio reklamoje.
Pasukite dvejus metus į priekį, o Magione Super Battle išaugo gerokai toliau, nei buvo pradėtas naudoti. Nors automobilių sportas Italijoje vyksta giliai, šio formato laiko puolimas, ypač orientuotas į japoniškas transporto priemones ir kultūrą, vis dar yra palyginti nauja koncepcija.
Šeštadienis: praktika
Šeštadienio rytas mus pasitiko niūriu oru, kuris pamažu užleido vietą giedram dangui. Daugelis MSB stojančiųjų neapsikentę patraukė į Magionę, kur vyko praktikos. „Autodromo dell’Umbria“ yra techninė trasa, panaši į Tsukubą, turinti 11 posūkių ir 2,5 km ilgio (Tsukuba TC2000 turi devynis posūkius per 2,0 km). Dėl to susidaro įtemptas mūšio laukas, kuriame konkurentai siekia trumpų vienos minutės laiko.
Nors galite įsivaizduoti Italijos automobilių kultūrą, kurioje dominuoja „Fiats“, „Ferrari“ ir „Alfa Romeo“, čia sparčiai auga japonų ir paprastų europinių automobilių scena. Rinkinyje buvo portugališkas AE86, JK RWB Porsche ir keletas Lotus modelių. Tačiau vienas prekės ženklas dominavo aptvaruose ir buvo ne toks, kokio tikėjausi: „Honda“.
2024 m. „Magione Super Battle“ buvo gausu S2000 ir „Civic“ modelių, kurie parodė, kaip „Hondas“ tapo pagrindine važiuokle konkurentams, ieškantiems konkurencingiausio ir ekonomiškiausio būdo užfiksuoti garbingą rato laiką. Tačiau jų istorija nusipelno ypatingo aprėpties, todėl sekite naujienas.
Sekmadienis: pagrindinis įvykis
Prasidėjus grėsmingam orui, sekmadienio rytas atnešė nuostabų rūką, kuris apgaubė Magionę ir sudarė sąlygas tobulai lenktynių dienai.
MSB programa apėmė tris rytines kiekvienos kategorijos sesijas, po kurių sekė demonstraciniai važiavimai su žymiais itališkais automobiliais. Popietėje buvo demonstruojamas nekantriai lauktas „Super Lap“ segmentas, kuriame kiekvienas automobilis siekė klasės ir bendrų neoficialių ratų rekordų.
Keletas automobilių pasiekė asmeninius rekordus, tačiau nė vienas neprilygo stulbinančiam „Honda K“ pakeisto „Lotus Exige“ rezultatyvumui, kuris likusią atramos dalį paliko savo galinio vaizdo veidrodėlyje 1:16:088 ratu. Man buvo pasakyta, kad tai greičiau nei profesionaliai vairuojamas Porsche GT3 RS panašiomis sąlygomis.
Renginiui įsibėgėjus, minios plūstelėjo ir užpildė patalpas. Pokalbių laidose ir interviu buvo dalijamasi įspūdžiais iš laiko puolimo patirties, o duobės buvo atviros, kad visi galėtų tyrinėti. Atmosfera atkartojo Attack Tsukuba atmosferą, skatindama ramią atmosferą be jokios neigiamos konkurencijos. Abu Alessios pažymėjo precedento neturintį lankomumą – tai liudija planavimą ir aistrą, investuotą į MSB.
Tarp konkuruojančių automobilių jūros kai kurie iš jų išsiskyrė, pritraukdami minias prie duobės sienos, kol jie bėgo ratus.
Hirosimos šaukėjas
Pirmiausia pasirodė Alby stulbinantis 26B variklis FD3S Mazda RX-7. Kai gavau kvietimą nušviesti Magione Super Battle, niekada neįsivaizdavau, kad sutiksiu keturių rotorių, todėl tai buvo labai laukiama staigmena. Šis kruopštus pastatymas iš išorės yra gana neįtarimas, tačiau RX-7 buvo neįmanoma ignoruoti, nes jis nulėkė pagrindine Autodromo dell’Umbria tiesiąja.
Kitas publikos mėgstamiausias buvo ryškiai geltonas Celica. Tai nėra įprasta „Toyota“, todėl taupau detales atskiram prožektoriui.
Dvarų paradas
Sekmadieniui artėjant į pabaigą, rinktinė automobilių grupė išvažiavo į trasą tradiciniam MSB paradiniam ratui.
Pasinaudojau galimybe įšokti į furgono galą, nesaugiai išlindęs iš bagažinės ir užfiksuoti paskutines fantastiško įvykio akimirkas.
Savo augimo trajektorija neabejoju, kad Magione Super Battle netrukus konkuruos su Japanese Attack įvykiais. Iš smulkmenų, pavyzdžiui, importuotų nobori vėliavos, šiltam svetingumui ir bendruomeniškumo jausmui, MSB reprezentuoja paprastų automobilių sporto aistros esmę. Alessio C. ir Alessio P. vadovaujant, nuo čia jis tik didės ir gerės.
Alekas Penderis
Instagram: noplansco