Kad būtų lengviau virškinti, važiavimo kokybės temą – arba tai, kaip jaučiasi „Nomad 1 Plus“ – suskirstysime į mažas dalis. Visa važiavimo kokybė apima tinkamumą, važiavimo padėtį, komfortą, valdymą, variklio aktyvumą ir vartotojo sąsają.
„Velotric“ siūlo „Nomad 1 Plus“ vieno rėmo dydžiu su žingsniuojančiu arba aukšto žingsnio rėmeliu. „Step-thru“ modelis, turintis lenktą kreiserio stiliaus vairą, yra pritaikytas vairuotojams nuo 5’1″ iki 6’4″. Aukštos pakopos rėmas su plokštesnėmis ergonomiškomis vairo rankenomis tinka nuo 5’6″ iki 6’9″.
Ties 5’11“, man pasirodė, kad aukšto laiptelio rėmas yra ypač gero dydžio ir patogus. Reguliuojamas dviračio stiebas leido man pritaikyti jausmą ir tinkamumą, kad rasčiau pageidaujamą važiavimo padėtį. Pasirinkau stačią laikyseną, tačiau pageidaujantiems galima ir į priekį pasvirusi padėtis.
Mano bandymų metu važiavimą išlaikė sklandžiai pakabos šakė su 80 mm eiga ir dviračio 4 colių storos padangos, kurias galima vėdinti, kad būtų pridėta amortizacija. Asmeniškai aš pastebėjau, kad storas, laikantis balnas padėjo sugerti papildomus smūgius ir vibracijas, o ergonomiškas vairas ir rankenos buvo patogios laikyti.
700 mm pločio plati rankena atrodė tinkama mano plačiems pečiams ir suteikė patogų, tikslų vairavimą. Kaip ir dauguma didelių ir sunkių padangų elektroninių dviračių, Nomad nebuvo vikrus valdymas, tačiau pagal savo dydį vairavo nuspėjamai.
Dviračio vartotojo sąsaja buvo nesudėtinga ir paprasta, su pagrindiniu juodai baltu ekranu ir trijų mygtukų valdymo skydeliu. Mes vertiname jo patogumą vartotojui, tačiau taip pat manome, kad tai yra sritis, kurią reikia tobulinti.
Šiuo metu Nomad 1 Plus tik nežymiai skiriasi nuo savo pirmtako; atnaujintame modelyje yra reguliuojamas kotas ir šiek tiek didesnis maksimalus greitis. Manome, kad „Velotric“ naujesnis spalvotas ekranas būtų buvęs akivaizdesnis atnaujinimas. Jis yra atnaujintame T1 ST Plus modelyje ir manome, kad jis būtų tikęs ir Nomad.
Mums buvo malonu matyti, kad dviratis turi žibintus ir posparnius, nors tikėjomės, kad bus įtrauktas galinis krovinių stovas; tai būdinga daugeliui kitų storų padangų modelių.
Kitu atveju su savo kadencijos jutikliu 750 W variklis patikimai ir gana greitai įsijungdavo po ¼–½ švaistiklio apsisukimo. Kaip minėta anksčiau, akceleratoriaus akceleracija laikui bėgant vystėsi palaipsniui ir saugiai, o pedalo pagalbinė sistema gali jaustis šiek tiek stipresnė esant didesnei dviračio galiai.
Apskritai Nomad važiavimo kokybė buvo puiki. Dviratis jautėsi patogiai ir gerai sujungtas. Jis buvo gerai valdomas ir buvo paprastas naudoti. Vienu nedideliu niekšu, Nomad atitiko mūsų lūkesčius, pagrįstus mūsų panašių elektroninių dviračių bandymais, ir padarė tai stilingai!